Glömsk....

Blir ett kort inlägg nu för jag
ska snart åka till farmor &
farfar ska sova där. Idag
på skolan var det lucia tåg,
så vi kollade ju på det sen
fick man lussebulle, pepparkakor
och festis! Senare idag skulle
vi se  på film eller vi började
se på en  film päron till farsa
fyrar jul  eller vad den heter.
Man fick ha  med sig egen
dricka om man  ville jag
hade köpt för jag skulle
ta med mig den tills
idag då men jag är ju så
glömsk att jag glömmde den
hemma :P Nu ska jag åka
till farmor  & farfar som
jag sa tidigare, vi ska
baka pepparkakor och
pepparkakshus...! Mumms


Kommentarer
Postat av: matilda

sv; en hårprodukt som funkar jätte bra ! ♥

2009-12-11 @ 16:01:30
URL: http://mmmaatildaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0