Julen 2009 ♥



Nu har julafton varit, och snat
är väll hela julen borta :(...
Men jag tänkte i alla fall
berätta lite om min jul!
Den började med att jag
vaknade kanske vid nio tiden.
Sen gick jag upp kollade i julstrumpan
och där låg det en bok ( ljudet
av ditt hjärta ) och lite godis..!
Sen gick jag ner slog på tvn
och åt lite julfrukost. När vi
hade ätit tog jag en duch.
Efter duchen och efter jag
hade klätt på mig och gjort
iordning mig kom mattsson.
Vi åt lite tårta, sen gick vi
ut för att dansa runt granen
på gatan. Och som jag skrev
i förra inlägget ni skulle sett
hur dom kollade på oss i bussen!
Men när vi kom in kollade
jag och sofia på grinchen,
fasst vi kollade inte klart den
för att vi skulle åka till momma.
När vi kom till momma började
kalle anka, jag kollade faktist
lite... När kalle anka va slut
vart det julmat. Jag åt mackor,
skinka och köttbullar. När alla
hade ätit upp och allt var
borta så vart det julklapprna,
som man har längtat efter.
Jag fick dollar, pengar, kläder,
halsband och örhängen, en
till smurf till samlingen, fransk
manikyr box, mm....
Nu väntar jag på att pappa
ska komma hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0