Julpynt!


Hej idag var jag på skolan,
trisst, fasst vi hade ju
bild. Efter skolan gick jag
till gården. Va där med
några kompisar! Gick
typ hem kl. 16.00 vet
inte riktigt. När jag kom
hem åt vi mat,  plättar
med  syllt, grädde och
socker mumms! När vi
ätit åkte pappa och jag
till jula och rusta, vi ska
ju göra en julgran imorgon
så vi skulle köpa julpynt!
När vi  köpt det vi
behövde åkte vi hem och
fixade några kort som vi
ska ha på granen. Kanske
inte kommer att skriva
imorgon för vi ska ju
göra granen då, men vi
får se!  Ps. rösta på vår!
den ska vara på jamtli,
när det är julmarknad.
Den ska vara svart och
vit, om vi får till det:P
Vi har gjort den för
folkpartiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0