Min dag...

Idag på skolan gjorde vi lite olika saker...
Först på spanskan fick vi göra julkort, glömde
mitt på skolan tror jag :P Efter spanskan hade vi
matte. Då gjorde vi grodor av papper som
vi sen hade tävling med... Sen var det mat korv
med potatismos... Efter det hade vi gympa,
harry potter på halv sal för att dom hade
genrep till avslutningen i andra halvan. Sist
hade vi svenska och då hade vi någon lek...
När jag sen kom hem så ramlade jag i hallen så
att det blev snö lite över allt :P
Kl. 15.20 någon gång då  gick jag till emma. Där
ifrån gick jag med matilda, emma, ida och
maja tror jag till avslutningen.. På  avslutningen
var det några som upptäde och så sen slutade
vi! Men jag och några till stannade och va med
på några kort som ska va med  i tidningen till
ope if sen.. Gick hem åt plättar. Efter det
gick jag matilda och johanne  till torvallabacken.
Då kom också emma, jonas, filip och melker.
Det var väll min dag!

Kommentarer
Postat av: emmmaaa

men vet du vad jag kom på! (y'

lotta sa ju att jag skulle få ett pris

för att jag vann grodtävlingen,

men jag fick inget pris! :O

haha..!<3

2009-12-22 @ 11:28:28
URL: http://eemmiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0