Släkt träff...


Idag var jag ju på släkt träff. Vi åkte dit vid 2 tiden tror jag,
och åkte hem ungefär 6. Vi var där och åt mat, fikade och så...
Men jag kan berätta lite mer vad jag gjorde. Först kom vi dit,
vi fick mat och så. Efter det gick vi runt och kollade i huset.
Dom har nyss byggt klart det. På Olivias rum ( det är min
tremenning ) Det var rosa och en stor bild på Jasmine
på väggen, det är en prinsessa. Sen gick vi till Julians
rum ( också min tremenning. ) Han hade en stor bild
på sig själv med svart vitt, sen hade han en säng som
var som en bil, den hära blixten i bilar. Efter det gick vi
och kollade det sista rummet ( Gabriels .) Han hade ett rum
föllt med döskallar. Efter det gick vi ner till soffan och kollade
på tv. Då kom Julian och skulle äta citron. Eller Micke sa att
han skulle äta det. Och han tyckte det var gott så han ville
ha mer citron. Efter det kollade jag på tv (rosa the movie), 
tror jag att det var. Efter filmen var det fika igen och efter det
åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0