Stan...!

Har varit på stan
hela den hära dan.
Köpte julklappar..!
Ska iväg imorgon
också en snabbis,
phhu... Förlåt för
att jag inte hann
skriva något igår
men skriver mera
idag. Igår på skolan
gjorde vi klart våra
mini-golfbanor på
slöjden. Min bana
är en skogsbana
om ni undrar. Efter
slöjden hade vi
engelska. Vi gjorde
årets sista quiz...
Sen åt vi mat pytte
panna uchh... Efter
maten hade vi matte.
Och sist hade vi
handledning vi såg på
film, Sunes jul. Vi
fick ha med oss godis
och dricka, det hade
såklart jag med mig!
När vi slutat följde jag
med Emma L till gården,
hon skulle hämta sin
ryggsäck som hon
glömt där. Sen gjorde
jag väll inte så mycket
mer...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0