Aj!


Aa, idag var det skolan
igen.... Tråkigt. När skolan
slutade gick jag hem. Efter
ett tag kom mamma och
pappa hem  och då skulle vi
åka och ta sprutan. När vi
var där hörde man någon
skrika - aaa, alla doktorer
och skötsköterskersprang
dit och han fick typ åka på
någon bår. Gissa vad nervös
man vart då! När  det snart
var vår tur började ju jag
bli nervös och  tänka på
flickan som bara kunde
gå baklänges eller vad det va.
Så jag nästan vägrade ta sprutan,
men till slut så tog jag den ändå.
Det gjorde inge ont, skönt. Så
om typ tre eller fyra veckor ska
man ta en till spruta. Jag fick
bara halva vaccinen för att
man måste vara 13 år för att
få hela. När vi hade fått sprutan
åkte vi och åt på Oden.
Aa det var min lilla dag, eller
inte lilla men ända.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0