Böna = Emma


Skrev inget inlägg när jag kom hem... Det berodde på att jag inte orkade sätta på datan :P Men nu ska jag berätta lite om idag. Idag på skolan var Emma ( Lottas barn våran handledare ) på skolan ;).  Hon är super sööt ! Så det vart inte så mycket gjort på matten och No lektionderna... När skolan var slut cyklade jag maja och Emma till gården, vi var där i typ 5 minuter sen åkte vi till Maja. Vi bakade muffins med choklad pudding till ! Emma vart lite konstig efter ett tag HAHA ! ( Jag tror att hon fick liite för mycket socker i sig ).  Åkte hem lite efter halv fem ( Emma var ju såå seg och ville ha med sig sin lilla tupp ! eller var var det kanske blomman som skulle få tre barn ? ). När vi väl kom ut så skulle Emma sjunga för Maja ! Men till slut fick jag äntligen med hon och sin rosa bajspåse som hon hade satt i håret som en rosett men sen var den helt plötsligt en fluga. (  Bajspåsen var såklart tom.  ) När jag kom hem åt jag kyckling med ris och klädde på mig fotbolls kläder och åkte iväg till fotbollen. På fotbollen gjorde vi lite olika övningar och sen körde vi match ! Efter fotbollen duchade jag och sen kollade jag på Tv. Nu ska jag äta kvällsfika ( macka med o'boy ). Vi får se om jag skriver mer senare ! Söta kramar Minna <3 !

Ps. Om ni undrar så är det Emma Larsson som jag skrev mest om inte om Lottas barn Emma !

 


Kommentarer
Postat av: emmaaa ♥

haha.

tuppen hette klucko, och blomman pucko.

(blomman var faktiskt lite konstig.. jag hörde inte ens vad han sa, han pratade typ tyska.. maja har köpt en blomma från tyskland!) :'o

mitt öga är lixom kååånstigt igen, tack minna!



<3

2010-04-22 @ 15:18:20
URL: http://eemmiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0