Idag och igår

 

 

HejHej, skrev inget igår förlåt. Men jag tänkte att jag kunde skriva dagen så här långt och sen kan jag också skriva lite om igår !

Igår :

Hade jag iallafall träningsmatch mot Brunflo ;) Det gick inte suuper bra första halvlek men andra halvlek ägde vi ! Det vart 4-3 till dom men skit idet ! När matchen var slut åkte jag hem och duschade sen var jag med Lovisa.

 

 



Idag :

 

Var jag ju på skolan... På spanskan jobbade vi typ ingenting vi körde bara fruktsallad, orkar inte förklara vad det är nu :P ! På matten jobbade vi typ ingenting heller vi redovisade bara dom här sakerna vi gjorde förut när vi var på stan. Sen lekte vi en lek ;). Sen på jumpan hade vi jogging runt lillsjön, jobbigt men ett måste ! Efter skolan åkte jag och emma på gården och körde något roligt spel med några andra ! Nu ska jag äta mat sen ska jag på fotbolls träning. Skriver mer senare Söta kramar Minna <3 !

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0