Min dag :


Skola idag, på skolan hade vi badet på gympan.. . Man skulle typ bara simma längder och sen skulle man livrädda varann haha det gick ju bra :P. På SO:n forskar jag och några till om Afrika, sen ska man forska om ett land också ! Så vi valde Madagaskar... Och då kom jag att tänka på Madgaskar 2 ( den där filmen med djur och så ) då är det ju en flodhäst som sjunger " hon ska mullig hon ska vara sjock " HAHA ! Sen på Engelskan fick man bestämma en låt man fick lyssna på, så jag valde den låten ;). Efter skolan skulle jag ju på fotboll men jag hade lite ont i halsen så jag fick inte vara med. Så jag åkte istället på stan med Agnes. Där köpte jag en tröja på Cubus och en necessär, kommer bilder sen. När jag kom hem åt jag mat och nu sitter jag här ! Här kommer låten som är så rolig ! ↓

Videon : 




 Låten :


Kommentarer
Postat av: emmaaa ♥

verkligen att dom sjunger på engelska minna.. ;'p

2010-04-29 @ 14:21:43
URL: http://eemmiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0