Påskägg


Idag på skolan hade vi påsk reace och allt annat :) ! Våran klass vann för bästa kläder i 6:an vi va Svenska fans ! Vi fick ett stort påskägg som vi skulle dela på 10 ! Efter skolan gick vi till gården och va med på tårtbakar tävlingen. Vi vann inte men det skulle vi ha gjort om det va pris för godast också ;)! När jag kom hem, kom moffa med ett påskägg mumms ! Efter det åkte vi till Momma och åt middag lax och till efterrätt vart det glass ! Fick ett litet påskägg där med och ett par söta lila örhängen av Eva :) för jag hade redan fått ett påskägg av momma ;) Och imorgon kommer farfar och lämmnar ett till påskägg som är från han och farmor ;) Det blir mycket påskägg och mycket godis ! 
Ps. Filem va jätte bra ! Jag tipsar alla mina läsare om den. Älskade tanten i filmen hon va så rolig och glad ;) !

 Söta kramar Minna <3 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0