Spanska



Spanska :

 ¡Hola! Hoy he estado en la escuela.
No hicimos nada especial, después de la escuela, yo bolas de chocolate al horno. Después de que se alimentaban y luego me fui al fútbol. ¿El fútbol dejó de reloj de 19?. Cuando llegué a casa me duché y ahora estoy sentado aquí y aprender español! ¿ Feria, yo soy bueno?


Svenska :

Hej. idag har jag varit på skolan. Vi gjorde inget speciellt, efter skolan bakade jag chokladbollar. Efter det åt jag mat och sen åkte jagpå fotbollen. Fotbollen slutade klocka 19 ?. När jag kom hem duschade jag och nu sitter jag här och pluggar Spanska! Vist är jag duktig ?

Kommentarer
Postat av: emmaaa ♥

ojojoj..

har minna blivit proffs i spanska på bara en dag? x'D <3

2010-04-29 @ 14:17:34
URL: http://eemmiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0