Ny kategori !


Ja rubriken stämmer! Nu har jag gjort en till kategori
där jag kommer ha alla mina hissar och dissar från och
med nu ! Så jag tänkte göra en liten hiss och diss nu !



 

 * Att kolla på gammla bilder när man var liten! Hur roligt är det inte
att hitta gammla bilder sen man var liten ?


* Att det snart är lov!  Ja snart är det äntligen lov, här uppe i det kalla
östersund !

* Att vara sjuk... Hur tråkigt är det inte när man är sjuk och

inte kan göra någonting?!


* När läxorna tar upp all tid! Vem tycker inte att läxor är jobbigt?
+ När man har bestämmt med en kompis att man ska göra någonting´
och sen kan man helt plötsligt inte för att man måste göra läxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0