Sundsvall


Idag åkte vi ju till Sundsvall, vi ska vara här i 3 nätter på en liten semester. Idag har vi bara tagit det lugnt varit på stan, hittade inget men antingen ska vi på bista city imorgon eller någon annan dag när vi är här. Ska köpa en liten adidas väska då men jag vet inte vilken färg svart med guld eller vit med svart, ni får kommentera vilken ni tycker (bilder finns längre ner ↓.) Jag ska också köpa en bikini om jag hittar någon, vet ni någon snygg och isåfall vilken affär ? vill hellst ha en blommig :).

ADIDAS ADICOLOR SIRBAG LILAC 

                                            VS
ADIDAS ADICOLOR SIRBAG LILAC


Kommentarer
Postat av: syrran

jag tycker du ska köpa en vit och svart./

/sofia

2010-07-21 @ 23:20:13
URL: http://lillminnaa.blogg.se/
Postat av: kajsa

ta den svarta den e snyggast och jag har också en sån

2012-03-18 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0