Lövstabadet ♥

Idag har jag ju varit med Lovisa på lövstabadet, åkte frittfall typ tusen gånger ! Efter ett tag kom mamma, Sofia och Hilda också dit. Klockan fem åkte vi till ica och handlade sen åkte vi hem, vi köpte med oss två liter jordgubbar och jag köpte en choklad att mummsa på mm..! Jag har även städat mitt rum, det såg ut som ett bomb nedslag :P. Imorgon ska jag springa St olovloppet sen ska jag på bio med Hanna, får se om jag hinner blogga. Ska gå och "lägga mig" nu, men jag försöker blogga imorgon, det kanske blir ett litet mobil inlägg om jag inte skulle hinna något annat ;). Söta kramar Minna <3 !

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg <3

2010-07-03 @ 12:18:35
Postat av: Linnea

den där chokladen såg väldigt ekklig ut:P <33

2010-07-05 @ 17:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0