Blogg rekord ♥


Ska gå och lägga mig nu men jag skriver ju mer imorron. Fast det kan ta ett litet tag för jag kommer nog vakna ganska sent och när jag har vaknat ska jag bara göra mig iordning och cykla ner till ica. Måste köpa saker till tältningen imorron, men jag skriver så fort jag har tid ;).
Idag när jag gick in på statestiken så hade den höjts rejält, så jag har ett nytt rekord :P Hoppas bara att den ligger kvar där uppe, har fått många fina kommentarer också på den senaste tiden fortsätt så (!). Ett plus vore också om ni skriver erat namn men inget måste såklart ;)
Söta kramar Minna <3 !


Kommentarer
Postat av: e m m a

vad är rekordet då? :')

2010-06-08 @ 11:12:38
URL: http://eemmiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0