Hudik cupp


Har ju varit på hudik cupp hela helgen så det har inte blivit någon bloggning eller ni fick ju ett mobil inlägg ! Skrev ju att jag skulle berätta mer när jag kommer hem och det ska jag ;). Igår var det ju b slut spel vi vann den första matchen och då kom vi till semi final men där förlorade vi med 1-0 :( men vi var mycket bättre ! Klockan 4 åkte vi buss till sunsvall där köpte vi mat på mcdonalds och åt medan vi väntade på tåget. Tåget gick klockan 6 och vi kom hem kvart i nio, tåget stog det still i 40 minuter men när vi åkte dit stog tåget still i 50 minuter :O ! Orkar inte skriva mer men ni kan få några bilder som jag lånade från Lises facebook ↓ !



Inte det bästa collaget men ni får nöja er med det !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du varje dag?

2010-06-22 @ 10:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0