Mobilblogg - sitter i bilen. Hej, sitter i...

Mobilblogg - sitter i bilen. Hej, sitter i bilen på väg till funäsdalen. Ska fira midsommar där med flera familjer :) kommer vara där till på söndag, eller vi åker hem då. Vi har inte med oss någon data så det blir ingen bloggning under helgen. Igår var jag först hos farmor och farfar, sen var jag med lovisa. Vi cyklade först ner till lillsjön och badade sen hoppade vi studsmatta och gjorde kransar till idag. Men dom flesta blommorna har torkat ut och är jätte fula ! Ni får ha det så bra nu i midsommar så hörs vi när jag kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: Hannah <33

Guud vad söt blogg ^^<3



Btw, jag har frågestund på min blogg ställ en fråga lr fler, så skulle jag bli jätteglad, kraam <3

2010-06-27 @ 00:23:45
URL: http://hlmh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0