Nytt


Förlåt för att jag inte skrivit något tidigare idag..! Har varit och kollat lite på Sofias fotbolls match, det vart 8-1 till dom !
Efter ett tag skulle vi lämna momma men vi åkte in till lillänge innan för hon skulle köpa en matta. Jag  då gick jag in på lindex och köpte en bolero som jag ska ha på skolavslutningen ! Jag köpte även ett par ballerina på skopunkten och 2 stycken krämer. Skorna kanske jag ska ha på skolavslutningen annars ska jag ha dom bruna gladiator skorna.
Efter att vi lämnat momma åkte vi in på ica och köpte fika till mig som jag ska ha imorgon för då ska alla ha med sig något till sig själv ! Jag köpte en kolabulle, wienerbröd och fruit shoot i ananas smak, min favorit (!).

Bilder på det jag köpte ↓



Skorna :



Boleron :



Krämerna :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0