I ♥ Shopping


Var ju på stan idag med Lovisa, köpte lite saker bilder finns i slutet av inlägget (!) Kom hem halv 6 då åt jag mat och beställde en jeansjacka från gina :). När jag gjort det var jag med Lovisa ett tag vi hoppade studsmatta, men jag hann inte vara med Lovisa nå länge för jag skulle iväg på fotboll. På fotbollen tränade vi inte så mycket, mest pratade Magnus om backlinjen sen övade vi lite också. När jag kom hem duschade jag och kollade på tv fotbolls VM Italien - något konstigt. Nu ska jag bara ta det lugnt imorgon är det match igen fast den är på kvällen så jag bloggar innan ;).

Bilder på det jag köpte :





Kjol - Monky                 Pris - 50 kr 75% rabatt !    

Väska - Åhlens             Pris - 99 kr                        

Ring - Guldfynd            Pris - 49.50 kr                   

Hårnålar - Glitter          Pris - 13.90                       

Det var allt men om ni vill se en större bild av något kan ni bara klicka på bilden bredvid varje sak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0