AJ !

Idag har jag varit på stan ( en liten stund ) med Lovisa och spelat en fotbolls match.
Först åkte jag med Lovisa till stan hon skulle köpa en luftmadrass så jag följde med, själv köpte jag inget ;).
Kom hem till klockan 6 då åt jag sen åkte jag till fotbolls matchen. Vi hade match mot Rätan, vi förlorade...
På matchen gjorde jag illa min svans skota, skulle skjuta bollen i starffområdet men då var det en som puttade bort mig väldigt hårt och jag flög i väg och ramlade rakt på svansskotan... Har ju ramlat på svansskotan förra vintern från en stor snöboll som stog på ett bord som jag ramlade ner från rakt på bordets kant, stitt kanten och sen rakt ner på marken och allt det var på svansskotan, gissa om det gjorde ont ?.
Tog bara någonbild :P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0