Rea ♥

Idag har jag varit på stan och kollat alla stans reor, det är därför jag inte har bloggat något tidigare.
Vaknade klockan kvart i tolv av att pappa ringde, sju sovare här då :P. När jag vaknat gjorde jag mig iordning och tog bussen halv ett med Sofia. När vi kom fram mötte vi pappa och gick till veagrande, och åt stans bästa pizzor ! När vi ätit träffade vi momma och gick på affärer, köpte ett svart linne på gina och fika till picknicken vi hade med fotbollen. När jag kom hem var jag ute i det fina vädret och sen åkte jag iväg på picknick med fotbollen, vi har ju varit på fotbolls cupp sen är det ganska många som är förkylda eller skadade. Jag och mamma åkte även till lillänge och köpte en röd och vit picknick korg. Nu sitter jag här och äter glass från glassbilen som vi även köpte ;).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0