Har slut på rubrik ider : P


Idag va jag först på skolan och sen gick jag på gården :) .  På skolan gjorde vi inte något speciellt som vanligt. Men vi pratade lite om påsk reacet som vi ska ha imorgon på skolan :) . För er som inte vet vad det är så är det typ som en tradetion på Storsjöskolan, alla klasser väljer något som dom ska klä ut sig till sen åker typ åtta i klassen skidor och så ( det är svårt att förklara ). Vi gjorde också skyltar på bilden som vi ska heja med i morgon men min, emma L, emma E och Majas vart inte riktigt klar så vi stannade lite längre och sen ska vi gå det på vår rast i morgon och göra klart den ;) . Nu ska jag ta fram dom sista kläderna till imorgon. Skriver mer senare !

Söta kramar Minna <3 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0