Lite kort om lovet och ett stort förlåt...

... För att jag inte har skrivit på
jätte länge, men jag ska bättra mig!
Det här  lovet har jag faktiskt inte
gjort så mycket bara varit hemma
och myst... Men i Torsdags och fredag
var vi i en stuga i bydalalen med några kompisar
( eller mammas kompis och hennes familj ).
Dom har två barn och jag skulle åka lift med den
minsta fick ha liften på knäna ! :P
Igår kollade vi på melodifestivalen! Som nog alla
andra också gjorde ? Om ni kollade tyckte ni rätt
låt vann ? Om ni inte tyckte vem tyckte ni skulle ha
vunnit ?
Idag har jag varit på loppis, det gick väll inte så bra men
lite saker försvann iallafall!


Söta kramar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0