Sammanfattning


Skrev inget igår förlåt... Men jag ska bättra mig ! :)
Ni ska få en liten sammanfattning av igår och tjej
kvällen jag va på med skolan :


 ♥ Åkte bil med all min packning till Emma,
och där väntade Hanna, Maja och såklart
Emma !


♥ Kom till skolan ungefär kl. 19.30 tror jag.

♥ Jag, Maja, Hanna och Elin letade efter ett rum att 
  vara i och det hittade vi. Fick ett helt klassrum för
  oss själv !
  Här kommer en liten bild hur vi sov :



♥ Efter ett tag kom flera stycken till vårat rum ! Där vi satt och
prata, tog bilder och mycket mer !


♥ Sen gick vi om kring i korridorerna och inte gjorde så mycket...


♥ Gick till rummet igen och busade.


♥ Kl. halv tre eller vad kl var somnade jag och några till.

♥ När kl var ungefär 5 på morgonen vaknade jag, började
packa ihop mina grejer och ställde tillbaka alla sakerna på
sin plats.

♥ När klockan var 6 hämtade mamma mig.
Åkte hem la mig i sängen och sov ända till
lunch.


♥ Efter lunchen åkte jag, mamma och sofia på stan.
Köpte ett par söta örhängen som jag ska ha i
sommar !
PS. I veckan kom mamma hem med ett par jätte
söta sommar skor. Här kommer en bild på dom :





♥ När vi kom hem från stan åt vi tacos och bara myste resten
av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0