Film


Som ni nog vet är jag sjuk, fortfarande... Så idag blir det ingenting för mig, ska bara ta det lungt och kolla på någon film. Någon som vet någon bra film man kan se på när man är sjuk ?
Igår kollade jag på Bröllops fotografen och 27 dresses. ÄLSKAR 27 dresses, har sett den filmen ganska många gånger så jag kan den nästan utantill :P. Bröllops fotografen var väll bra men lite konstig och lite sorglig i slutet. LYCKA TILL ni som har match idag, ni kommer vinna !
Nu ska jag försöka få någonting i magen, får se vad det blir. Skriver mer senare, söta kramar Minna <3 !

Bröllops fotogramfen :                                                     27 dresses  :                                                                                      
           


Kommentarer
Postat av: Evelina ♥

Fin blogg! :)

2010-05-23 @ 12:04:50
URL: http://evelinaas.blogg.se/
Postat av: Jennifer

SV : Jo det funkar , helt otroligt bra faktiskt ! Nej man behöver inte betala för detta . Det finns dock vissa erbjudanden som man betalar frakt etc på . Men du får poäng bara genom att logga in , skriva i en gästbok , lägga till en vän ! Så jag tycker att detta är helt otroligt ! Om du blir medlem på den länken på det inlägget som du kommenterade så får du 25 poäng extra ! Kram

2010-05-23 @ 12:29:19
URL: http://blondchica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0