helgen, läs hela annars är du en mes ; P !


Har inte skrivit på ett tag, men jag skriva minst 2 gånger om dagen ;). I helgen har jag ju varit med kompisar ! Vi gjorde lite olika saker tänkte skriva lite kort om helgen nu : Torsdags : Var det ju skola... Efter skolan åkte jag och Matilda ut med några lapper med fotbollen ! När vi kom hem efter det åkte vi ner till gården och träffade Johanne, Maja, Jonas, Melker, Victor och gustav ? ( tror det var dom :P ) Vi bestämde att tjejerna skulle sova hos Matilda och killarna hos Melker och det gjorde vi, eller Victor och Gustav sov inte hos Melker ! Killarna var hos Matilda ett tag och vi kollade på någon läskig film ! Sen skulle killarna hem så då smsade vi lite med dom och pratade. På morgen hörde man något komma på Matildas fönster och det var såklart dom som hade kastat en liten pinne på fönstert ;). Vi släppte in dom och gjorde oss klara. Sen åkte alla hem till sig och åt lunch. Efter maten cyklade vi iväg på stan. Där mötte vi Jens och Victor, vi gjorde lite olika saker och sen cyklade vi hem. N'r jag kom hem duschade jag och åt mat, efter det åkte jag till Matilda och vi åkte till Melker och sen till stora lekparken. Där vi mötte dom som vi var på stan med + Jesper, Simon, Emma E & Emma L. Vi åkte till majbrasan där det började stört regna ! Så då åkte vi hem till Matilda ! Vi gjorde väll inget speciellt förutom att typ alla förutom jag och några till satt i sängen och gjorde sönder den ! Hur kan man lyckas med det ?! Igår var jag med typ samma personer och vi gjorde lite olika saker, på kvällen kollade vi på en skräck film ( själv ville jag kolla på en komedi ) Och mitt i filmen kom jag på att strutsar viker benen åt fel håll ! HAHA så då skulle jag ju visa det också med det gick ju inte så bra :P ! Och jag vet vad jag önskar mig när jag fyller år ! En popcorn maskin ! :P I ♥ POPCORN ! Idag har jag bara varit på någon konstig grej med fotbollen. Skriver mer senare, Söta kramar Minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0