Morgon VS Kväll


Blir mitt sista inlägg för dagen nu, brukar vara så trött på morgorna ! ÄLSKAR att vara uppe på kvällarna och HATAR att sova, tänk så mycket tid som går bort när man sover men brukar ändå sova VÄLDIGT länge på morgnarna. Man kan säga att jag är en kvällsmänniska eller jag ÄR en, vad är ni morgon människa eller kvällsmänniska ?
För ett tag sen kom glassbilen och jag skulle självklart ut och köpa glass. Tog med mig mamma som skulle köpa Mormors godaste och Trollerimix ! Ska fika nu, macka och o´boy, mitt favorit fika.
God natt och söta natt kramar Minna <3 !

( ser ut dom en kines på bilden ! )




Fotot taget på kryssningen på Bahamas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0