Rubrik

 

Slutade halv tre idag segt... Men vi hade iallafall bild ;) På NO:n kollade vi på påskrecet( stavning ). HaHa såg jätte rolig ut ! Måste bara säga att vi vann ju för bästa utklädnad i 6:an ! Så vi vann ett STORT påsk ägg som vi skulle dela på 14 st ? Men iallafall efter skolan åkte jag hem fikade och nu sitter jag vid datan. Ska städa lite nu ( tror jag ) sen blir det fotboll ! Förresten kom ihåg att kommentera på frågestunden och på vilken klocka du tycker jag ska köpa. Om ni har en blogg kommer den att visas i min blogg !

Mitt hår på påskrecet ↓ ( hittade ingen bild på kläderna. Men vi var ju svenska fan så vi hade på oss en sverige tröja och blåa tights !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0