Sjuk fortfarande : (


Är fortfarande sjuk... Jag som trodde jag hade blivit frisk, men jag var faktiskt det från början!
Tog det lungt hela dagen idag, bara slappa och så men man blir ändå sjuk ! Har varit trött i en timme nu och då ville mamma ta febern på mig och såklart visar den 40.1 ! NEJ, jag som hade blivit frisk så  nu blir jag väll hemma på Måndag med. HATAR att vara sjuk..! Men jag känner mig inte så speciellt sjuk, bara lite varm, ont i huvet, ont i örat och hosta... Nu ska jag snart äta, GRILLAT blir det, min favorit mat :). Jag vet att det vart ett litet tråkigt inlägg, det handlar bara om att jag är sjuk. Men det är iallafall ett inlägg. 

 


Kommentarer
Postat av: liinn

näe kommer videoinläggen ?

(ett tips gör ett en gång i veckan de kan bli en ny grej du gör!) <3

2010-05-22 @ 20:22:31
Postat av: Anonym

krya på dej ! :)

2010-05-22 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0