Spruta : (

 

Hej idag var det skola... Hanna jag hann till alla lektioner :P, och du vet om du lägger ut den bilden lägger jag ut mina bilder på dig ! Men iallafall efter skolan var jag på fotboll med elevensval ;). På vägen hem körde Maja in i mig och det var inte för att jag smsade med mig själv :P ! Så jag ramlade typ mitt vid skolan och så kom det åttor och gick förbi ! På vägen hem åkte jag också på Apoteket och köpte nässprej, och visste ni att min näsa har växt klart ( stolt ) ! Och föresten jag har fått en platt tång jippie ! Har redan invigit den lite gran men ska inviga den mer inorgon ! Nu smsar jag med mig själv ( fortfarande lika kul ;P ). Igårtog jag en spruta på skolan, gjorde inte lika ont som jag trodde..!

 

Hey soul sister :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0