Svar på kommentar + mer



Har precis kollat klart på Avatar, den ÄGDE ! Men ingen film kan slå Twilight. Nu ska jag bara ta det lugnt kanske kolla på den andra filmen, annars sparar jag den till senare.



Jag har fått lite kommentarer också som jag tänkte svara på i det här inlägget. Alla har egentligen samma fråga och nu kommer ni få svar på dom.
Frågan är :

Kan du inte göra fler video inlägg ?
Svar : Jo, jag ska göra det men jag har inte orkat och har inget att säga :P Men när jag blir frisk ska jag göra ett, är ganska hes nu.



Vilken av filmerna tycker ni är bäst ?

 vs

              Avatar                                                                     Twilight

Kommentarer
Postat av: Anonym

båda e jätte bra

2010-05-26 @ 15:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0