Förlåt...


... För dålig upptadering idag. HAde skrivit det här inlägget tidigare men somnade när jag skulle publicera det :P. Sen har jag inte orkat lagt upp det för jag har haft 40 grader feber hela dagen (!) och haft ont i hela kroppen speciellt huvet och magen... Men ni kan ju få inlägget nu istället :
Har kollat på film och slappat hela dagen hittills. Kollade först på någon film på tvn, vet ej vad den heter :P Efter den kollade jag på Fame, båda var BRA ! Nu ska jag kolla på tv och lyssna på musik, sen ska jag försöka sova tror jag.



Nu är klockan 18.47 och när jag skrev det ovan var klockan 14.30 (?)
Nu ska jag försöka få i mig lite mat, uch ! Hatar att äta mat när jag är sjuk, har verkligen ingen mat luts ! Men jag måste få i mig något, magen är helt tom. Har inte ätit något på 4 dar förutom 2 päron, fästisar, alvedon och halstabbletter :S
Skriver mer senare, söta kramar Minna <3 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0