Sjukhuset...

En låt ni kan lyssna på medans ni läser det långa inlägget  
Skrev inget igår och tidigare idag för att jag har haft 40 graders feber hela dagarna...
Så då har jag bara legat i soffan och kollat på tv och film.
Idag ringde mamma någon sjukvårdsupplysningen ( om den heter så ) och berättade om min feber, min huvud värk, mina öron, magen, hosta osv, men dom sa iaf att jag skulle åka till sjukhuset klockan 10 i sju.
Så vi åkte ju såklart dit, så att vi var där innan klockan 10  i 7. Sjuksystern ropade på mig och jag fick gå in in ett rum med en säng. Där fick jag sitta och vänta till läkaren kom.
När han kom bytte vi rum till rummet bredvid för att det fanns mer grejer där. Han kollade mina öron, halsen och lungorna. Sen kom det två sjuksystrar, en av dom kollade halsen och den andra tog ett blodprov i fingret. När dom gått tog det ett tag innan dom kom igen, men när proverna var klara så kom läkaren. Han sa att det inte var något fel på proverna men att jag hade väldigt hög senka och någon influntion. Så jag fick en penselin tablett. Den skulle jag dela i två delar och ta den ena delen idag och den andra på morgonen i morgon.
När jag kom hem mosade vi ena halvan av penselinen och hede den i en glass av kola sås på en sked. När jag skulle äta den så tog jag det mesta sen kunde jag inte ta mer ! Den var för äklig ! Glassen hjälpte inte, hålla för näsan samtidigt hjälpte inte, INGET hjälpte för att få bort den äkliga smaken ! Men imorgon ska jag försöka svälja tabletten som den är, mamma säger att man inte känner smaken då. + Att mamma ska åka till apoteket och hämta mer sånna tabletter, som jag måste ta i en vecka minst !
Men då är det så här jag kan inte svälja ner tabletter ! Så då fick jag träna med en ipren, och jag klarade det ;). Nu ska jag försöka sova, vaknar två gånger i natten nu när jag är sjuk. Först vaknar jag av att jag fryser sen vaknar jag av att jag svettas, och sen vaknar jag halv sju och ska gå upp. Kan inte sova mer... Det kanske inte blir någon mer bloggning för mig nu när jag är sjuk, är så trött och då orkar jag inte skriva. Men om jag orkar gör jag det annars skriver jag mer när jag blir frisk igen, söta kramar Minna <3 !


Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dej ! :) <3

2010-05-27 @ 13:28:34
Postat av: Hanna.

Svar; Ja twilight är bäst, det tycker jag med ;)

Fast jag tycker att Eclipse är den bästa boken :)

2010-05-27 @ 18:23:30
URL: http://twilightismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0